skip to Main Content
051-696-303 info@primus-vadbe.si

Z osebnim trenerjem učinkovito in kakovostno do spremembe oz. želenega cilja!

Individualni pristop je namenjen vsem, ki:
  • si želite največji učinek z za vas prilagojeno vrsto in težavnostjo,
  • ne morete ali ne želite obiskovati skupinskih treningov,
  • imate posebne želje oz. zahteve (tudi glede na zdr. stanje),
  • si želite izboljšano tehniko izvedbe vaj,
  • si želite hitrejši napredek in redno spremljanje napredka,
  • potrebujete svetovanje pri prehrani,
  • imate radi sproščeno in motivacijsko okolje ter dobro družbo 🙂
Način treningov:
  • PRIVAT 1 na 1 (na vadbi ste sami s trenerjem/vaditeljem)
    ali
  • SEMI-PRIVAT 2 do 4 osebe s podobnimi cilji, željami in stopnjo predpripravljenosti.
Brezplačni informativni posvet >>
Programi:
Trener se popolnoma posveti vašim željam oz. ciljem v naslednjih možnih tematikah:

  • oblikovanje postave, izguba odvečne telesne maščobe,
  • povečanje moči, vzdržljivosti, stabilnosti,
  • izboljšanje tehnike / gibalnih vzorcev,
  • povečanje gibljivosti / mobilnosti,
  • specifične situacije: nosečnost, po porodu, postrehabilitacija (poškodbe, operacije, bolezni) ipd., po predhodnem posvetu z zdravnikom ali terapevtom,
  • prehransko svetovanje (predvsem naučiti se sestavljati preprost, zdrav in učinkovit jedilnik),
  • … kakšne pa so vaše želje?
Kaj še?
  • možnost izvedbe v angleščini,
  • ni omejitve pri starosti ali spolu, pri mladoletnih osebah je potrebna prisotnost starša ali skrbnika.
Lokacija / dvorana:
Primus vadbeni center

  • Koprska 108c, Ljubljana (Vič/Murgle)
  • Parkirišče: DA (30m od vhoda, na začetku ali na koncu ulice)
  • Garderobe, tuš, WC: M, Ž (ločene)
  • Pripomočki: vključeni 🙂
  • Obvezna oprema: športna oblačila in čiste dvoranske superge, brisača, flaška
Brezplačni informativni posvet >>
Težavnost treningov:
  • Težavnost: 1-2
    Kondicijsko manj naporno, osnovne do nekoliko bolj komplekse vaje, delo z lastno težo in lažjimi utežmi. Poudarek na pravilni izvedbi, stabilizaciji glavnih sklepov in seveda trupa. Osnovne (nujno potrebne) vaje za gibljivost telesa.
    .
  • Težavnost: 2-3
    Kondicijsko (naj)bolj zahtevno, kompleksne do zelo kompleksne vaje, višja intenzivnost, lastna teža + težje uteži + poudarjena stabilizacija & mobilnost!
  • Težavnost: 1-3
    Mešana skupina, kjer trenerji omogočimo treninge mešane težavnosti (od najosnovnejše do najbolj zahtevne). Vsak udeleženec je tako ali tako (pri vseh težavnostnih skupinah) individualno obravnavan s prilagoditvijo vseh vaj željam in ciljem udeleženca.
Urnik + prosta mesta:

Treningi potekajo s trenerjem 1 na 1 (samo vi in trener) ali v skupini 2 do 4 oseb, ki imajo podobno predispozicijo (fizično pripravljenost) ali želje oz. cilje.

Termini, kjer ne potekajo skupinske vadbe (poletni urnik, redni urnik) so namenjene za individualne ure oz. vadbe za podjetja. Za razpoložljivost prostih mest pokličite 041-876-588 (Primož Kastelic) ali pišite na info@primus-vadbe.si.

ODPIRAMO NOVA TERMINA ZA 1:1 ali 2-4 osebe:

  • PON in ČET 7.00 – 8.00 (težavnost 1-3) (ali po dogovoru s 15 min prej/kasneje)
Brezplačno:
  • Brezplačno mesečno merjenje telesne sestave s tehtnico “TANITA” (teža, ITM, % maščobe, % mišične mase, % hidriranosti ipd).
  • Brezplačno osnovno prehransko svetovanje (s trenerjem se pogovarjata o osnovah in načinih prehranjevanja, ki sovpada z vašimi cilji oz. željami).
  • Brezplačen informativni posvet pred začetkom treningov.
  • Brezplačen beljakovinski napitek po treningu.

Posamezen trening traja med 50 in 75 minut, v povprečju točno 1 uro. 🙂

Minimalno sodelovanje = 3 paketi po 10 treningov (da sploh dobimo kakšne merljive rezultate, čeprav se splošno počutje, mišični tonus in napredek v kondiciji lahko poznajo že veliko prej).

Plačila:

FOTKE

Vaši trenerji:
  • Primož Kastelic, lastnik vadbenega centra PRIMUS, AFP osebni trener, vaditelj skupinskih vadb (FZ), učitelj joge (IRJU600)
  • Nuša Gašper, AFP osebni trener, STOTT in FZS pilates inštruktorica, vaditeljica skupinske vadbe (FZS), TRX trener, vaditeljica varne vadbe v času nosečnosti in po njej (SFZZ).
  • Manca Smolič, Diplomirana kineziologinja, učiteljica alpskega smučanja 2. stopnje in teka na smučeh, vaditeljica plavanja
Izjave zadovoljnih strank 🙂
Pogosta vprašanja in odgovori

Kako se lahko prijavim in kaj moram storiti potem?

Prijavite se z izpolnjenim obrazcem za brezplačen informativni posvet, lahko pa za več informacij in več vprašanj pišete na info@primus-vadbe.si ali pokličete na 041-876-588 (Primož Kastelic).  Na uvodnem srečanju pogledava trenutno stanje (kondicija, zdravje, morebitne poškodbe, zagate) in določiva realne cilje.

Že dolgo nisem telovadil/a, zato me skrbi, da so treningi prenaporni

Prednost individualnih vadb oz. vadb v skupinah do največ 4, je ravno v tem, da so prilagojene posamezniku. Če ste začetnik ali že dolgo niste telovadili, vas ne bomo dali v skupino s tistimi, ki so že v vrhunski formi. Zato nikar ne skrbite; začne se počasi in nadaljuje s takšnim tempom, da se večinoma uživa v napredku, le malo pa “trpi” 🙂 🙂

Nobeden od terminov mi ne ustreza, kaj pa zdaj?

Če vam nobeden od razpisanih terminov ne ustreza, nam pišite na info@primus-vadbe.si in povejte, kdaj si želite trenirati. Če je v tem času Primus vadbeni center prost in trener na voljo, bomo naredili vse, da uredimo termin za treninge!

Zakaj naj izberem vadbe v majhnih skupinah namesto skupinske vadbe?

Najprej: s skupinskimi vadbami je vse OK. Le prilagojene niso za vsakega posameznika. Dela se vaje, ki jih zmorejo vsi, tempo je splošen in se prilagoditi skupini. Napreduje se kot napreduje skupina.

Individualne vadbe ponujajo več intimnosti, večjo pozornost trenerja, več popravkov, večjo prilagojenost vaj in načrtovano napredovanje – posledično to pomeni hitrejše rezultate. Dober trener z veseljem in lahkoto kakovostno do dobrih rezultatov pospremi do 4 osebe hkrati (zato tudi imamo semi-privat skupine do največ 4 osebe).

Ali so vadbe varne, če imam poškodbo?

To je povsem odvisno od tipa poškodbe, zato nas pred začetkom (na informativnem posvetu) podrobno seznanite s situacijo, da se lahko trenerji čimbolj pozanimamo, izobrazimo in pripravimo prilagojeno obliko treningov. Vaje bomo 100% prilagodili vašim zmožnostim!

Kolikokrat tedensko so treningi?

Stvar dogovora. Nekateri trenirajo 1x, nekateri 2-3x, nekateri celo 4x ali 5x tedensko. V povprečju npr. 2x tedensko za začetek … (da je nek učinek).

FOTKE

Back To Top