skip to Main Content
051-696-303 info@primus-vadbe.si

Individualiziran trening za ženske (TZŽ) v skupini največ 8 oseb

  • poglobjeno spoznavanje svojega telesa in specifične vaje, prilagojene željam in situaciji, v kateri trenutno je,
  • vaje, ki so namenjene bodisi fit ženski bodisi v primeru poškodb, bolezni ali posebnih stanjih kot so nosečnost, po porodu ali malo pred, v, po menopavzi, ipd.

 

Žensko telo je kljub vsemu drugačno od moškega in prav je, da ga tako obravnavamo.  S specifičnimi vajami skrbimo za gibljivo in funkcionalno medenico, zdravo hrbtenico in vitalno telo.

Namen je, da svoje telo naučimo pravilo upravljati, da preprečimo, zmanjšamo ali odpravimo težave kot so inkontinenca, prolaps, diastaza in morebitne vsakdnevne bolečine, na katere smo se že kar navadili (pa to ni prav!). Pomembno je, da se zavedamo, da v vsakem življenskem obdobju telo zahteva malo drugačen pristop.

Ženske v npr. času nosečnosti lahko naredijo veliko koristnega za svoje telo in razvoj ploda. Pomembno se je zavedati, da že sama drža lahko vpliva na položaj in razvoj ploda. Še toliko bolj so v tem času pomembne pravilne vaje in gibanje, saj gre telo čez velike tako hormonske, fizične kot psihične spremembe.

Poporodno obdobje je obdobje, kjer svoje telo vračamo nazaj v “normalno stanje”. Je obdobje, ki zahteva veliko potrpežljivosti, vztrajnosti in miru. Nikakor ni dobro kar skočiti nazaj na stare tire. Približno 2 leti potrebuje telo, da si od poroda opomore. Morda »na zunaj« deluje vse v najlepšem redu, a vprašanje v kakšnem stanju smo »od znotraj«.

Odvisno kako fit in pripravljena si bila pred in med nosečnostjo, kakšen je bil tvoj porod (naravni porod, carski rez, elizotomija, pritisk na fundus…), ipd. Vse to vpliva na vaše fizično stanje in nosi posledice, ki jih je potrebno obravnavati.

Čas menopavze npr. je novo obdobje, ki terja ponovno vse hormonske, fizične in psihične spremembe. Prav je, da se tudi tega lotimo temu primerno. Po 60-tem letu lahko na dan privrejo vse te pomanjklivosti, ki se nam morda niso zdele pomembne in lahko močno zaznamujejo našo kvaliteto življenja. Poskrbimo, da bomo tudi v starosti lahko sproščeno in brez skrbi gibale. Da nas ne bo strah kdaj nam bo kakšna kapljica ušla in da ne bomo ob vsakem poskoku tekle na wc. Zavedajte se, da ni ok, če morate po parih minutah poskokov ali teku hiteti na wc.

 

Pridružite se nam na individualiziranih vadbah za ženske in naučile se bomo kontrolirati svoje telo, okrepiti jedro telesa in poskrbeti, da se bomo spet počutile izjemno!

 

Potek ure:

Skupno ogrevanje, raztezanje in ohlajanje. Osrednji del vadbe je individualiziran, sestavljen po potrebi posameznice. Potekal bo predhodni pogovor z vsako vadečo (60-90 minut: pogovor + pregled osnovnih gibalnih vzorcev in telesne zmogljivosti ter sestave, 40,00€), sestavil se bo osebni karton z vsemi težavami in željami. Na podlagi tega pogovora bomo sestavili vaje oz. trening, ki ga bo vadeča izvajala ob prisotnosti osebne trenerke.

 

Treningi za ženske

Treningi v skupini največ do 8 oseb potekajo v Primus vadbenem centru (Lj.- Vič/Murgle), Koprska 108c

Obvezne prijave (ime, priimek, e-naslov, gsm):

Blazine in ostale pripomočke dobite v dvorani. Vadimo bosi, v nogavicah ali v čistih dvoranskih copatih / supergah.

Treninge vodi Nuša Gašper, AFP/NCSF osebni trener, STOTT pilates inštruktorica, pilates vaditeljica (FZS), vaditeljica skupinske vadbe (FZS), TRX trener, vaditeljica varne vadbe v času nosečnosti in po njej (SFZZ).

Back To Top