Skip to content

Pogosta vprašanja in odgovori

F.A.Q = Frequently asked questions

Vprašanj tekom sezone sicer ne manjka :), a najbolj pomembne vedno zberemo na kupu in odgovori bodo zagotovo zanimivi tudi vam:

  1. Ali se moram vezati na točno določen termin / vadbo?
    Pri nas potekajo vadbe tako, da se prijavite na točno določene termine. To nam omogoči, da je na izbranem terminu vedno dovolj prostora (prijave sprejemamo do razpoložljivosti prostih mest). V primeru, da se ne morete vezati na točno določene termine, nam sporočite, zagotovo najdemo kakšno rešitev.
    .
  2. Kaj storim, če kdaj ne morem (služba, bolezen, dopusti …) udeležiti svojega termina?
    Ker se skoraj vsakomur tekom sezone zgodi, da zaradi različnih razlogov ne more priti na svoj termin, velja, da lahko kadarkoli do konca plačane vadnine (ali še kasneje, ko se vadnina podaljša) zamujene obiske nadomestite v drugih terminih. Na recepciji Primus centra, preko e-maila ali telefona javite nadomestni termin (dan, ura, vrsta vadbe). Izberete lahko tudi drugo obliko vadbe. Nadomeščanje opravite najkasneje do konca sezone (31. maj), saj je med poletnim časom (junij-julij-avgust) drugačen urnik, druge cene …
    .
  3. Ali mi lahko zaradi mojega izostanka plačano vadnino prestavite na kasnejši čas?
    Če gre za bolezensko odsotnost, ki traja dlje kot 2 tedna in imate tudi zdravniško dokazilo o bolezni ali poškodbi, potem vam vadnino zamaknemo  za čas odsotnosti. Za krajše (virozne, službene …) odsotnosti velja navodilo iz točke 2.
    .
  4. Kaj pa v času dela prostih dni in počitnic?
    Ko opravite plačilo vadnine, se dnevi, ko vadb ni (počitnice, prazniki …) ne štejejo in se vam vadnina samodejno podaljša (ne izgubite nobenega obiska).
    .
  5. Ali so v vaših prostorih pripomočki (predvsem blazine) na voljo za (brezplačno) izposojo?
    V Primus vadbenem centru (Vič/Murgle) so vsi pripomočki, tudi vadbene blazine, vedno na voljo za brezplačno izposojo. Na ostalih lokacijah, kjer dvorane najemamo, imejte s seboj svoje podloge/blazine, pripomočke pa priskrbi vaditelj/trener.
    .
  6. Parkirišča, garderobe, tuši, WC-ji … ?
    Vse lokacije, kjer izvajamo naše vadbe (Ljubljana in okolica) imajo parkirišča, garderobe, WC-je. Tuši so na večino mestih, ne pa tudi povsod (npr. niso v Grosupljem, Ivančni Gorici, Dvoru pri Žužemberku).
    .
  7. Zamujanje na vadbe
    Ne pride v poštev. PROSIIIIMMM 🙂 Da, se zgodi, mirno vstopite in naslednjič pridite pravočasno. Vedite pa, da vsakič, ko zamudite, zmotite tako vaditelja/trenerja kot tudi vadeče, sploh ker se v začetnih minutah izvaja bodisi sproščanje (joga) bodisi ogrevanje (hiit, pilates, druge vadbe). Če je zamujanje redno, raje izberite kasnejši termin.
    .
  8. Poskusni obiski
    Prvi oz. poskusni obisk je 5,00€, katerega opravite pred začetkom vadbe. Če se po vadbi odločite za redno obiskovanje, se opravi le plačilo razlike do zneska izbrane vadnine (tako niste izgubili petih evrov). Če se za nadaljevanje ne odločite, zneska ne vračamo.
    Nekaj let smo jih resda imeli, a je ta možnost na vadbe pritegnila tiste, ki so celoten mesec hodili po LJ na vse možne brezplačne vadbe in ustvarjali nerealna pričakovanja. Potem smo jih ukinili. Tudi na poskusno frizuro ali k mehaniku ne gremo prvič brezplačno na servis, a ne? 😉
    .
  9. Plačila
    Plačila se izvedejo po ceniku na recepciji Primus centra (gotovina, kartice), preko TRR ali Paypala. Navodila / podatke najdete na tej strani >>
    .
  10. Prosta mesta
    Število prostih mest za posamezne termine / lokacije objavljamo na podstrani “Prosta mesta“, podatke ažuriramo 1-2x tedensko oz. po potrebi ob spremembah. Za 100% točne informacije pišite ali pokličite na recepcijo (št. v zgornjem delu spletne strani).
    .
  11. Ali lahko zamenjam termin, ki sem si ga izbral/a?
    Seveda. Dokler so na novo izbranem terminu prosta mesta, lahko spremenite termin ali vrsto vadbe. Namero javite osebno na recepciji, preko e-maila ali telefona.
    .
  12. Kakšna so “korona” navodila? Preprosto: higiena, obzirnost do drugih, razkuževanje skupnih pripomočkov in najbolj pomembno: ČE SE POČUTITE SLABO, IMATE NAHOD, VROČINO, KAŠELJ – OSTANITE DOMA, pišite nam za nadomeščanje, ko se boste počutili bolje.
    ..
    .
    … in v zadnjem času (bržkone zaradi korone)
  13. Ali lahko plačam po naslednji plači, čez X dni, malce kasneje? Da, vsekakor, povsem razumemo vse finančne zagate, ki so nastale v zadnjih 6 mesecih. Ker ste vi pomagali nam, ko nam je bilo najhuje, bi radi tudi mi pomagali vam z odlokom plačila, kjer le gre! Bi radi telovadili in opravili plačilo kasneje? Opravite prijavo in mi pišite, pa se zmenimo. Naj vam ne bo nerodno, res!

 

Imate vprašanje, na katerega nismo odgovorili? Sporočite nam!

Back To Top