skip to Main Content
051-696-303 info@primus-vadbe.si

Bi se radi začeli rekreirati, telovaditi, trenirati … pa niste povsem prepričani v svoje zmogljivosti, saj čutite bolečine v vratu, križu, medenici, nogah … Ste zaradi svoje drže tudi utrujeni ali brez prave moči?

Žal so vsi našteti primeri prepogosti vzroki, da se nekdo ne more ali (upravičeno) ne želi začeti kakovostno gibati. Vsi ponudniki vadb trobimo v isti rog, da je gibanje obvezno, če želimo postavno, močno in aktivno telo – a kako, če nas vse boli?

Če je ena naših osnovnih nalog, da vas navdušimo za gibanje, je druga ta, da vam svetujemo kako se gibati, kje začeti in predvsem, da preverimo vaše “začetno stanje”.

Pri individualnih (privat) ali pol-individualnih (semi-privat) vadbah je analiza telesne postave nekaj običajnega in vključena v vadbeni proces, pri skupinskih vadbah pa vaditelj ne uspe v kratkem času analizirati in korigirati vseh situacij / težav / zagat, ki jih posameznik v skupinah med 8 in 15 ljudi ima. Dobremu vaditelju / trenerju to sicer sčasoma uspe, a se lahko vmes pripeti, da vadeči zaradi določenih bolečin ne vztraja (in to je tudi smiselno).

Odločili smo se, da pripravimo preprosto delavnico, kjer bomo analizirali vašo telesno postavo in vam tudi svetovali vaje, s katerimi se lahko odpravijo določene nepravilnosti. Svoje telo lahko na ta način pripeljete do popolnoma novega zavedanja in vaše gibalno udejstvovanje bo dobilo povsem nov pomen, z delavnice ne boste odšli več isti 🙂

 

Ocenili bomo vašo telesno držo, svetovali vaje in s pridnim opravljanjem teh vaj se bo vaša drža sčasoma izboljšala. Posledično to pomeni, da se lahko odpravijo ali vsaj omilijo določene telesne težave.

Vseeno moramo poudariti, da je trenutna telesna drža “pridobljena” skozi leta (ne)gibanja, sedenja in spanja, zato je (žal) zmotno pričakovati, da se bi težave odpravile čez noč. Ker so vaje enostavne, ne potrebujete nenehnega “nadzora” vaditelja ali trenerja, le redno prakso in izvajanje, vaditelja ali trenerja pa lahko po potrebi za rokav pocukate le občasno. S krajšimi nasveti in navodili vam bomo brezplačno na voljo preko e-naslova, za bolj podrobna svetovanja se lahko oglasite na individualni vadbi.

Vodilo naj bo: počasi, postopoma in z na delavnici pridobljenim znanjem. Naj vam pokažemo kako začeti!

 

Kaj lahko pričakujete na delavnici:

  • Analizo telesne postave oz. drže – za vsakega posameznika bomo pregledali držo oz. postavo, vsakega bomo “naravnali” 🙂 in s tem pridobili neverjetno stabilnost in večjo moč. Presenetilo vas bo, kako malo je potrebno in kako stabilno lahko postane.
  • Velik del srečanja bomo posvetili hrbtenici, njenemu zavedanju in vplivu na celotno telo. Hrbtenica je le sidro našega telesa. Z  vsemi nasveti si boste lahko pomagali zmanjšati tako pogoste bolečine.
  • Zavedanje in načine dihanja, ki ga prevečkrat zanemarjamo pri izvedbi vaj in pozabljamo, kako ključnega pomena je. Spregovorili bomo torej o trebušni preponi, enemu glavnih stabilizatorjev našega telesa.
  • Omenili bomo medenico in kakšnega pomena je za naše telo (psst: nezanemarljivi del telesa!)
  • Končali bomo pri stopalih, na katere radi pozabimo. Stojimo na stopalih, začnimo se tega zavedati.

 

Vse napisano boste občutili skozi mnoge vaje, ki jih boste izvajali, teorija bo zgolj za osnovo in spremljavo. Delali bomo na poravnavi in na na zavedanju telesa! Z našimi navodili in usmeritvami boste izvajali že dobro poznane vaje, kot je na primer dvig medenice v most ali počep, vendar na popolnoma drugačen način (izgledalo bo enako, občutek pa bo lahko čisto nov). Vas zanima kako? Pridite 🙂

Povrnimo telesu moč in vitalnost – na preprost, neinvaziven način, z zavedanjem, rednim in pravilnim izvajanjem vaj. Tako bo lahko v začetku leta 2020 lažje telovaditi, spomladi pa bo telo povsem drugačno in pripravljeno na igriv tek čez drn in strn!

Moč jedra, moč gibanja, moč vitalnost!

 

Delavnico bo izvajala Nuša Gašper, AFP/NCSF osebni trener, STOTT pilates inštruktorica, pilates vaditeljica (FZS), vaditeljica skupinske vadbe (FZS), TRX trener, vaditeljica varne vadbe v času nosečnosti in po njej (SFZZ).

  • Datum: sobota, 1. februar 2020, 18.00 (trajanje odvisno od št. udeležencev, nekje med 2 in 3 ure).

 

  • Da bi ohranili kakovost izvedbe delavnice, omejujemo št. udeležencev na največ 12.

 

  • Pripomočki: športna oprema (čisti dvoranski copati, udobna športna oblačila), flaška, brisača. Vsi ostali pripomočki so v dvorani.

Analiza telesne drže in odprava nepravilnost

z Nušo Gašper

Sobota, 1. februar 2020, 18.00

Lokacija: Primus vadbeni center, Koprska 108c, Ljubljana

Cena: 25,00 €
plačilo uredite na TRR, PayPal ali na recepciji (navodila/podatki)

Cena že vključuje DDV.

Prijave in dodatne informacije:

  • info@primus-vadbe.si
  • v prijavi navedite svoje imen, priimek in kontaktno (mobi) številko, na katero ste dosegljivi za poslani opomnik pred delavnico.

Pridržujemo si pravico, da v primeru premajhnega št. udeležencev (min: 6) odpovemo srečanje, že vplačane zneske pa vrnemo na vaš račun. 

Back To Top