skip to Main Content
041-8765-88 info@primus-vadbe.si

JOGA

Težavnostna stopnja: 1-3

Redna vadba joge, dihalne vaje, koncentracija in sproščanje dobrodejno vplivajo na telesno, mentalno in duševno zdravje. Joga je dobra za odpravo ali lajšanje veliko sodobnih zdravstvenih težav oziroma bolečin. Za krepko in zdravo telo, za bister in kreativen um ter za ohranjanje notranjega ravnovesja.

Primerno za: začetnike, starejše, mamice po porodu, mladostnike v razvoju. Za vsakogar 🙂 Za mirnost, sproščenost, prožnost in “zdrav duh v zdravem telesu”.

Različice:

  • Power joga – višje intenzivna 90 minutna vadba z izvajanjem naprednejših položajev
  • Friday flow joga – nizka do srednje intenzivna 90 minutna vadba za aktiven in sproščujoč ZAKLJUČEK tedna
  • Vinyasa flow joga – srednje intenzivna 60 min vadba za aktiven ZAKLJUČEK dneva
  • Morning flow joga – nizka do srednje intenzivna 60 minutna vadba za aktiven in sproščujoč ZAČETEK dneva
  • After work joga – srednje intenzivna 60 min vadba za hiter in učinkovit “reset” po službi
  • Joga za ženske – Ženska joga je nizko intenzivna 90 minutna vadba hatha joge z elementi ženskega principa delovanja (intuitivnost, nežnost, mehkoba, povezovanje z maternico, pomen menstruacije …)

ZDRAVA HRBTENICA

Težavnostna stopnja: 1

Vadbe za zdravo hrbtenico so pripravljene kot del preventivnega programa, lahko pa pomagajo omiliti ali odpraviti že nastale težave, a je potrebna pri oboleli hrbtenici posebna previdnost in pazljivost (+ posvet pri zdravniku). Pomembno je tudi dihanje, ki se ga tekom vadbe tudi naučimo. Vaje bodo okrepile vaše hrbtne in trebušne mišice.

Primerno za: vse, ki želijo omiliti bolečino, jo obvladati in se zaščititi pred poškodbami, se naučiti pravilne drže in   povečati gibljivost sklepov.

Ljubljana Vič / Murgle

Vadbe za podjetja in zaključene skupine

Težavnostna stopnja: po vaši izbiri 🙂

Izvajamo različne oblike vadb (JOGA, HIIT, PILATES, osebno trenerstvo …) za zaključene skupine vašega podjetja, organizacije, …

Najemite vaditelja za dan, uro in lokacijo po vaših željah.

Vabljeni na brezplačen posvet! Sporočite nam vaše želje na: info@primus-vadbe.si, 041-876-588 (Primož Kastelic)

Ljubljana Vič / Murgle

HIIT

Visoko intenzivna intervalna vadba (HIIT; High intensity interval training) je napredna oblika kardiovaskularnega izvajanja vaj v intervalih, kar izboljša telesne zmožnosti (vzdržljivost, ravnotežje, moč, koordinacija) ter povzroči tudi enega najbolj razveseljivih stranskih učinkov – izguba odvečne telesne maščobe.

Primerno za: oblikovanje telesa in pospešeno izgubo odvečne telesne maščobe. Za začetnike in rekreativne osebe.  Za moške in ženske!

Različice:

  • HIIT – Trening moči in vzdržljivosti. Težavnostna stopnja: 4
  • POWER HIIT – Tehnično zahtevnejše vaje z več in težjimi utežmi. Power = speed * strength! Težavnostna stopnja: 5
  • WAKE UP FIT – Jutranji HIIT za FIT začetek dneva! Težavnostna stopnja: 4

Ljubljana Vič / Murgle  Ljubljana BTC  Glinek / Škofljica

PILATES

Težavnostna stopnja: 2

Pilates je nežna, a hkrati zelo učinkovita vadba, ki omogoča krepitev telesa (globoke trebušne mišice, mišice medeničnega dna in hrbtne mišice, t. i. CENTER MOČI), izboljšuje telesno držo, mišično ravnovesje in tonus, pomaga odpravljati težave s hrbtenico, medenico in ramenskim obročem. Hkrati povečuje gibljivost in stabilnost telesa.

Primerno za: rekreativne športnike, ljudi z bolečinami v sklepih, hrbtenici, za mladostnike v razvoju ter starejše in vse, ki si želijo aktivnega življenja.

Ljubljana Vič / Murgle Novo mesto

DANCE & SHAPE plesni trening

Težavnostna stopnja: 2-3

Ples in trening v enem v stilu Zumbe, zabavna plesna vadba v ritmu energične glasbe, odlična za izboljšanje motorike, krepitev telesa in porabo odvečnih kalorij. Prijetno s koristnim!

Primerno za: vse, ki radi plešete in bi radi ples izkoristili tudi kot trening telesa in duha 🙂

Ljubljana Vič / Murgle

Individualni treningi

Težavnostna stopnja: po vaši izbiri 🙂

Individualne ure so odlično izhodišče za lastno poglobljeno vadbo (sami ali v skupini), lahko pa so to redna ali občasna srečanja s spremljanjem napredka, s katerim se lahko spreminja tudi načrtovan program vadbe.

Vaditelj se v popolnosti posveti vašim željam oz. zahtevam in za posamezna srečanja skrbno pripravi vaje, ki vam bodo najbolj koristile in ki jih v prilagojenem obsegu dobite tudi kot gradivo za lastno prakso.

Primerno za: vse, ki želite osebnega trenerja ali vaditelja za vaše specifične želje ali težave. Vabljeni na brezplačen informativni posvet!

Ljubljana Vič / Murgle
Back To Top