041-8765-88 info@primus-vadbe.si
HIIT, NU FIT, JOGA

HIIT

Težavnostna stopnja: 3

94Visoko intenzivna intervalna vadba (HIIT; High intensity interval training) je napredna oblika kardiovaskularnega izvajanja vaj v intervalih, kar izboljša telesne zmožnosti (vzdržljivost, ravnotežje, moč, koordinacija) ter povzroči tudi enega najbolj razveseljivih stranskih učinkov – izguba odvečne telesne maščobe.

Primerno za: začetnike brez poškodb, rekreativne športnike oz. kot podpora drugim športnim aktivnostim. Za moč in vzdržljivost, za oblikovanje telesa in izgubo odvečne telesne maščobe.

HIIT BTC, Polje, Škofljica
Urnik in cenik

NU FIT

Težavnostna stopnja: 2

HIIT, do poletja FITJe kombinacija različnih vadbenih tehnik in elementov (Pilates, stretching, kardio, krožne vadbe, …), ki prebudijo vaše telo in duha. Poudarek je na koncentraciji, dihanju, pravilni drži, raztezanju, krepitvi globokih mišičnih skupin ter izgorevanju maščob s kardiovaskularnim izvajanjem vadbe.

Primerno za: začetnike, rekreativne športnike, mamice po porodu, za krepitev in oblikovanje telesa ter izgubo odvečne maščobe.

Preberite si zabaven opis načrtovane NU FIT vadbe od oktobra do maja 2016, pri čemer velja, da se lahko pridružite kadarkoli med letom (osnove osvojite v nekaj tednih).

Urnik in cenik

JOGA

Težavnostna stopnja: 1

JOGARedna vadba joge, dihalne vaje, koncentracija in sproščanje dobrodejno vplivajo na telesno, mentalno in duševno zdravje. Joga je dobra za odpravo ali lajšanje veliko sodobnih zdravstvenih težav oziroma bolečin. Joga je detox telesa, uma in duha!

Primerno za: začetnike, starejše, mamice po porodu, rekreativne športnike. Za vsakogar :) Za mirnost, sproščenost, prožnost in “zdrav duh v zdravem telesu”.

Urnik in cenik

Izberite svojo vadbo

Presodite glede na vaše trenutne sposobnosti, želje oz. namene in nam sporočite obliko vadbe, s katero želite začeti.

In ne pozabite: gre za postopen napredek in ne za popolnost.

Prijave in informacije

Vse vadbe so namenjene zdravim osebam, starejšim od 14 let ter ženskam, ki so vsaj 6 mesecev po porodu.

Na vadbah poskrbimo, da temeljito opravimo ogrevanje in aktivno raztezanje ter da se vse vaje pravilno izvedemo.

Primus obvestila

Za HIIT sem se odločila, ker rada naredim nekaj za telo in duha (športnik po duši). Komaj čakam, da pridem iz porodniške, da začutim “trpljenje” v mišicah :).

Na hiit vadbo sem se vpisala predvsem zaradi bolečin v hrbtu zaradi sedečega dela. Vadbo obiskujem enkrat tedensko, moja gibljivost, moč in splošna vzdržljivost se je povečala. Najbolj mi je všeč, ker je trening zelo razgiban, vedno je nekaj novega in čisto nobena mišica ni prikrajšana. Mimogrede, tudi trener je zelo prijeten. Želja je seveda tudi, da bi kakšen kilogram izpuhtel. Za to bi bilo poleg vadbe dobro, da bi me kakšen grižljaj hrane zaobšel. 

Za vadbo sem se odločil, ker je časovno ob terminu, ki je bil zame idealen, hkrati pa se odlično dopolnjuje z badmintonom, ki se ga zadnje čase tudi lotevam. Predvsem ocenjujem, da se že pozna na moči in vzdržljivosti, pa tudi na splošnem boljšem počutju (če odmislim muskelfiber). Vadbo priporočam tistim, ki imajo željo storiti nekaj zase, izboljšati kondicijo, počutje, vse skupaj doseči pod odličnim vodstvom in v prijetni družbi.

Postani prejemnik Primus novic:

Vpišite svoj e-naslov: