041-8765-88 info@primus-vadbe.si
primus-6-tedenski-program-982x-400px-www-slider
HIIT, NU FIT, JOGA

HIIT

Težavnostna stopnja: 3

94Visoko intenzivna intervalna vadba (HIIT; High intensity interval training) je napredna oblika kardiovaskularnega izvajanja vaj v intervalih, kar izboljša telesne zmožnosti (vzdržljivost, ravnotežje, moč, koordinacija) ter povzroči tudi enega najbolj razveseljivih stranskih učinkov – izguba odvečne telesne maščobe.

Primerno za: začetnike brez poškodb, rekreativne športnike oz. kot podpora drugim športnim aktivnostim. Za moč in vzdržljivost, za oblikovanje telesa in izgubo odvečne telesne maščobe.

HIIT BTC, Polje, Škofljica
Urnik in cenik

NU FIT

Težavnostna stopnja: 2

HIIT, do poletja FITJe kombinacija različnih vadbenih tehnik in elementov (Pilates, stretching, kardio, krožne vadbe, …), ki prebudijo vaše telo in duha. Poudarek je na koncentraciji, dihanju, pravilni drži, raztezanju, krepitvi globokih mišičnih skupin ter izgorevanju maščob s kardiovaskularnim izvajanjem vadbe.

Primerno za: začetnike, rekreativne športnike, mamice po porodu, za krepitev in oblikovanje telesa ter izgubo odvečne maščobe.

Preberite si zabaven opis načrtovane NU FIT vadbe od oktobra do maja 2016, pri čemer velja, da se lahko pridružite kadarkoli med letom (osnove osvojite v nekaj tednih).

Urnik in cenik

JOGA

Težavnostna stopnja: 1

JOGARedna vadba joge, dihalne vaje, koncentracija in sproščanje dobrodejno vplivajo na telesno, mentalno in duševno zdravje. Joga je dobra za odpravo ali lajšanje veliko sodobnih zdravstvenih težav oziroma bolečin. Joga je detox telesa, uma in duha!

Primerno za: začetnike, starejše, mamice po porodu, rekreativne športnike. Za vsakogar :) Za mirnost, sproščenost, prožnost in “zdrav duh v zdravem telesu”.

Urnik in cenik

Izberite svojo vadbo

Presodite glede na vaše trenutne sposobnosti, želje oz. namene in nam sporočite obliko vadbe, s katero želite začeti.

In ne pozabite: gre za postopen napredek in ne za popolnost.

Prijave in informacije

Vse vadbe so namenjene zdravim osebam, starejšim od 14 let ter ženskam, ki so vsaj 6 mesecev po porodu.

Na vadbah poskrbimo, da temeljito opravimo ogrevanje in aktivno raztezanje ter da se vse vaje pravilno izvedemo.

Primus obvestila

Delavnica “okrepimo Medenično Dno” (12. Marec 2016)

Delavnica “okrepimo medenično dno” (12. marec 2016)

Kar nekaj (punc) je že omenilo, da imajo težave z zadrževanjem urina pri raznih poskokih, sploh je to pogosto pri tistih po porodu. Vem, da je to težavo težko zaupati trenerju moškega spola :), a po drugi strani to sploh ni nekaj sramotnega. Ravno nasprotno, vaša "težava" je večini primerov rešljiva z enostavnimi vajami, res pa je, da jih je potrebno redno izvajati. Brez n'č ni n'č!

Preberi več

Za tak način vadbe sem se odločila zato, da bi povečala vzdržljivost, kar mi je tudi uspelo. Zasluge gredo predvsem trenerju in tudi dobremu vzdušju, ki ga je ustvaril :).

To vadbo bi priporočila ljudem, ki si želijo nabrati kondicijo in nekaj dobrega narediti za svoje telo. Dodatni plus te vadbe je tudi, da potem noro dobro spiš.

Za HIIT vadbo sem se odločila, ker sem poleg obiskovanja joge želela še neko intenzivno vadbo, kjer bom za svoje telo delala na moči in kondiciji. Ker nimam dovolj prostega časa, sem s HIIT vadbo dosegla, da v kratkem času pridobim na moči, kondiciji in pokurim odvečno maščobo, ki se nabira zaradi sedenja v službi in se že kaže v bolj izoblikovani postavi.

Takšno vadbo bi priporočala vsem, ki jim primanjkuje časa, predvsem pa vztrajnosti, saj na vadbah ni možnosti »zabušavanja«, poleg tega je spodbuda vaditelja tista, ki te žene v izvajanje vaj, za katere niti nisi pričakoval, da si jih sposoben izvesti in katere iz ure v uro lažje izvajaš, pri čemer ti raste zadovoljstvo in tudi samozavest.

Za vadbo sem se odločila izključno zaradi pomanjkanja kondicije. V treh mesecih vadbe sem občutno izboljšala svojo kondicijo, kar se vidi pri tem, da lahko normalno premagujem hojo v strm klanec. Tako vadbo bi priporočala vsem, ki potrebujejo več energije, večjo kondicijo pri svojem gibanju in vsakdanjem življenju ali pa kot čisto preprosto sprostitev. 

Postani prejemnik Primus novic:

Vpišite svoj e-naslov: